Sunday, November 9, 2008

Capitalismul si dusmanii sai, studentii la stiinte politce

In ultimele zile, zeci de vizitatori au ajuns pe blogul meu cautand pe google "Capitalismul si dusmanii sai". Abia azi mi-am dat seama ca postul acesta e de vina. Explicatia ar fi ca domnisoara seminarista a dat tema celor din anul 1 FSP acelasi eseu pe care l-am avut si eu acum 2 ani. Lipsa de imaginatie sau pur si simplu lene? Sau redactarea unui astfel de eseu e fundamentala in formarea studentilor la stiinte politice? In fine, nu asta conteaza. Ci ca mai micii mei colegi sa cunoasca "politica de probitate intelectuala a facultatii". Despre plagiat si cat de impotriva acestui act sunt, intr-un post viitor. Pana atunci, spor la position paper :(.

3 comments:

Anonymous said...

profii nu se inghesuie sa ne dea prea multe detalii referitoare la tema asta... poate unii au intrat pur shi simplu, nu k sa copieze ci sa ishi lamureasca anumite neclaritatzi. orikum nush cine ar fi destul de tampit sa duca un eseu pe care orikum profii il shtiu pe de rost din anii trecutzi.

L said...

Alina, cand iti lamuresti neclaritatile pe net, mai ales daca ele sunt intr-un domeniu ca stiintele politice, sansa de a da gres este mult mai mare. Informatiile nu sunt pertinente, de multe ori sunt gresite. Iar tentatia de a da un copy-paste pentru a completa cele 10 mii de semne este mult mai mare (mai ales dupa o zi intreaga de lucru). :)

Eu iti recomand calduros sa mergi la BCU daca ai neclaritati. Sunt sigura ca o sa gasesti macar o carte despre subiectul care te intereseaza.

PS: Sunt foarte putini profi care citesc referatele. Cel mult se uita in diagolana peste ele.
PPS: Damiana le citeste intotdeauna si ti le aduce si corectate :)

Anonymous said...

Buna:) scuze ca te deranjez, dar tu ai cartea asta Ludvig von Mises - "Capitalismul si dusmanii sai"? vreau sa o cumpar eu daca o mai ai:) multumesc
add: clau_adorable