Sunday, November 2, 2008

Ce-am mai dres

Aseara mi-am facut botezul la primul meci de fotbal. Stefan cel Mare. Steaua-Dinamo. Superb:)) Daca sunteti studenti la psihologie, ar fi interesanta o cercetare pe tema spiritului gregar pe stadioane. As studia-o chiar eu, dar sunt cam ocupata cu analiza principiilor lui Sun Tzu. Cred ca s-a rasucit in mormant, saracul, zilele astea. Doua teme, la marketing politic si la praxeologia relatiilor internationale, pe baza Artei lui Sun Tzu, a fost deja prea mult pentru mine (si pentru colegii mei). Si daca tot sunt la tema cercetari, in calculatorul meu s-a nascut un nou folder "Licenta". Mi-am ales si eu, intr-un sfarsit, profesorul si tema, si am deja si-un draft cu ipoteze. Multumesc. Merit aplauzele.

M-am hotarat sa-mi iau un Mini Cooper si, dupa cum ati observat, mi-am pus reclama Google pe blog. In aproximativ 500 de ani o sa conduc o masinuta rosie.

Mi-am cumparat mai multe carti si le-am citit, si-acum asteapta plictisite sa le fac si cate-o scurta recenzie.

Incerc sa ma vindec de aplicatul CV-urilor pe ejobs. Reminiscenta de cand imi cautam un job. Nu mi-am gasit, de fapt m-am razgandit, e mai frumos sa lancezesti.

Am facut un rebranding bonsaiului, de azi inainte nu-l mai cheama Gigi, ci Eisenhower. Mi s-a parut mai potrivit.

A, si sa nu uit. Gatesc, dragilor, gatesc. Variatiuni cu pui si orez. Si supa de legume. Iar cand o sa invat sa fac si ardei copti o sa primesc un inel de logodna.

No comments: