Tuesday, November 4, 2008

Pentru prietenii prietenelor mele

Ieri a venit o colega la mine, mi-a aratat cartea Ludmilei Ulitkaia, Minciunile femeilor si mi-a zis: "Uite ce am primit. Prietenul meu a intrat la tine pe blog si i-a placut descrierea pe care ai facut-o la carte. Si mi-a facut-o cadou". Nu pot decat sa ma bucur.
Si dragi prieteni ai prietenelor meie, uitati acest inel cu diamant. E un cadou perfect.

Ps: Dragi prietene, daca primiti un inel de genul, vreau si eu un procent din valoarea sa.

Update: la cererea publicului de sex feminim, am adaugat inca un cadou cu care n-ai cum sa dai gres. Niciodata.

6 comments:

Anonymous said...

Lori, ar trebui sa propui mai multe variante. Si asa se apropie sarbatorile de iarna.

Lori Modoran said...

Dear, men have simple minds. Daca le dai mai mult de doua variante, e prea mult pentru ei.

Andrei said...

/:)

Anonymous said...

"Si dragi prieteni ai prietenelor meie" - mele...si bmw-urile sunt mult mai tari :)

Raluca said...

Sincer, nu conteaza ce primesti. E mai importanta persoana, cred ca esti de acord cu mine. :P Cat despre logodna ta, cand ai invatat sa gatesti? :P

Lori Modoran said...

Normal ca nu conteaza, sincera sa fiu, nu-mi place sa primesc cadouri scumpe. Cred ca din subapreciere, ma gandesc ca nu le merit :)

Nevoia te face sa inveti orice. Chiar si sa gatesti. Oricum, nu-ti face iluzii, gatesc destul de rar. Mi-e lene.