Monday, March 24, 2008

Eu cu cine votez?

De-o saptamana n-am mai scris aici. Am fost ocupata. Am dormit paispe ore pe zi, iar in restul timpului am fost stresata. Iar cand dorm si sunt stresata nu pot sa scriu pe blog. Cand dorm, pentru ca, se-ntelege, dorm si n-am capacitati para..nustiucum, iar cand sunt stresata, ca sunt stresata si spun tampenii (mai mari decat in majoritatea timpului). Dorm mult, pentru ca - spuneti si voi - e ceva in aer, care te face sa vrei sa dormi iar la 2 h dupa ce te-ai trezit. Si sunt stresata pentru ca pana pe 10 mai trebuie sa-mi aleg subiectul si profesorul de licenta, pentru la anul. Pana acum cateva zile, licenta era ceva indepartat-indepartat, si-acum e aproape-aproape si nu stiu ce sa fac. Pentru ca licenta nu implica doar o "simpla" lucrare, ci majore transformari. Master, job, rate la banca, copii, responsabilitati.

No comments: