Monday, March 10, 2008

Treci peste. Leapsa.

De obicei nu prea agreez lepsele. Nu-mi place sa le citesc cand dau de ele prin blogosfera. Dar avand in vedere ca sunt internata de 5 zile intr-o camera cu gresie pe jos, carti sf in biblioteca si multe filme de groaza si ma plictisesc teribil am onorat si eu una. Imi aminteste de caietele cu amintiri din clasa a 7-a.
Am primit-o de la lovingvama.

1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasa forward pentru fiecare intrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei pentru raspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRISA!
4. Scrie cu bold întrebarile si raspunsurile, apoi comenteaza modul in care raspunsul se potriveşte cu intrebarea.
5. Da-l mai departe la 5 persoane.

1. Cum te simti azi?
Love bites - Def Leppard. Making love to you - deci muuult mai bine.

2. Vei ajunge departe in viata?
Something so right -Annie Lennox. O sa-mi iau bucata de viata ce (cred ca)-mi apartine.

3. Cum te vad prietenii tai?
Strada Popa Nan - Pasarea Colibri. Nu, nu fac trotuarul :))

4. Te vei casatori vreodata?
State of paralysis - Evergrey - se pare ca nu :)) Iubitul imi tot zice c-o sa traim in concubinaj pana la adanci batraneti (adica pana la vreo 26 de ani cand o sa-l parasesc si-o sa ma marit cu altu')

5. Care e povestea vietii tale?
Where i end, you begin - Radiohead. WTF :-??

6. Cum era in liceu?
Erotemenaki - Anna Vissi. Nu pricep nimic, dar melodia e f vesela.

7. Cum poti avansa in viata?
The voice of enigma - Enigma. Femeile nu spun niciodata cum avanseaza in viata.

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Jogashima age - Jean Pierre Rampal and Lily Laskineand Harp = piesa intrumentala. Nu am descoperit pana acum. Mai am de lucru.

9. Ce se preconizeaza pentru weekend?
Perdere l'amore - Massimo Ranieri - oracolul asta winampian e tare prost.

10.Ce cantec te descrie cel mai bine?
Piano concerto - Rachmanjnov - un instrumental de 11 minute. E clar. Am nevoie de-o perioada wild.

11. Cum iti merge in viata?
Il sultano di babilonia e la prostituta - Angelo Branduardi - foarte bine :)

12. Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Rawin -nu stiu ce melodie, le am salvate sub forma de trackuri, e un fel de opereta. Eu speram sa fie o inmormantare vesela.

13. Cum te vede restul lumii?
Dream of you - Schiller and Heppner. Sunt irezistibila, nu ai cum sa nu ma placi.

14.Vei avea o viata fericita?
Uruguay - Natalia oreiro. Doar daca ma mut in Uruguay.

15. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Noaptea in oras - Rosu si negru - Ca-mi place sa petrec. (adevarul)

16. Sunt persoane care te doresc in secret?
Coboara puica coboara - Da sunt, da sunt! Melodia-mi propune sa plec cu un tip cu trenul.

17. Cum sa ma fericesc singura?
Crossing two rivers - Kamelot. Trebuie sa trec prin padurea de aur, apoi prin cea de argint, sa ma scald in raul cu miere, apoi in raul cu lapte. Si-o sa am parul blond, piercing de argint, buze dulci si pielea fina. Il intalnesc pe Fat-Frumos si punem de-o betie.

18. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Muzica de noapte - BUG Mafia > "As vrea sa scriu bine, dar pixul o ia razna". - jurnalist?

Trimit leapsa la Puisorul cufurit (pentru ca lui ii plac lepsele) si la Yogi (pentru ca se plictiseste la fel de tare).

No comments: