Tuesday, January 15, 2008

Un alt draga domnule

Am citit, zille trecute, cap-coada Controlul asupra independenței judiciare în Republica Moldova (Raport Național, Open Society Justice Initiative, Chișinău, 2003). Iar apoi, ca un facut, am citit si un capitol din cartea dl. Iulian Chifu, prof. univ. la catedra de stiinte politice a SNSPA, Republica Moldova: alunecarea antidemocratică a guvernării gălăgioase (editura Politeia – SNSPA, 2004). Pagina 53 din Chifu e identica cu pagina 9 din Raportul de tara sus numit. Contine parafrazari si chiar propozitii intregi din Raport, fara trimiteri bibliografice.
Ori eu am o problema si nu stiu cum se defineste plagiatul, ori dl. Chifu are una, mare rau!

2 comments:

martin zick said...

www.nota.ro e făcut exact pentru aşa ceva. Cum se pare că eşti singura studentă care observă că toţi caii sunt măgari, îmi pare rău pentru "noua generaţie". Totuşi, stai liniştită, am luat act şi-ţi ţinem partea, la o adică... Felicitări!

L said...

Ceilalti nu au avut "norocul" meu. Nu stiu cum dau peste ei. :))
ps: Ne plangem ca "noua generatie" nu citeste, dar atunci de ce trebuie sa ma trezesc dimineata la 8.00 sa fug la BCU sa prind carti si loc?