Saturday, January 19, 2008

Realitatea lor

Obisnuiam sa spun despre Realitatea Tv ca e un post bun (a se citi> imi place. Adica apare Avramescu, Stanomir si Dinescu, ce as putea dori mai mult?). Asta inainte sa ascult sase ore incontinuu jurnalele de stiri. Principale doua subiecte ale zile de miercuri (parca) au fost: tzurtzurele urias din orasul X, de pe strada Y, care poate sa cada in orice moment in capul trecatorilor si eliberarea lui Cioaca. 10 de minute a fost reportajul despre turture, lui Cioaca bineinteles ca i-a fost acordat mai mult timp, doar e o stire de super interes public. Avocatul lui Cioaca a venit in platoul stirilor iar prin telefon vorbea insusi Cioaca. Melania Medeleanu: Spuneti-mi, domnule Cioaca, o visati pe Elodia? Neprimind un raspuns concret, Melania a fost si mai incisiva: Repet, domnule Cioaca, o visati pe Elodia?
Pe zi ce trece (si ma uit la tv/citesc ziare) observ ca fac Jurnalismul degeaba.

ps: Nu mai plange Cioaca, plansul e de forma. Elodia nu e moarta, Elodia se transforma.

1 comment:

Anonymous said...

Eu de când sunt la FJSC n-am mai citit niciun ziar şi mi-am mutat TV-ul din camera mea. Nu pot să le suport, nu ştiu de ce :)