Monday, April 23, 2007

un azi prost

Ziua buna se cunoaste de dimineata. Si aia proasta la fel. M-am ridicat din pat numai cu gandul ca n-am prezente la TCI. Am vrut sa mananc, n-aveam paine. Am deschis calculatorul, n-aveam mail. Pe la fara 20, am vrut sa plec, mi s-a rupt fermoarul de la geanta. Am scos tot din ea si le-am mutat in alta geanta. Am reusit sa repar fermoarul. Am repetat operatiunea cu mutatul obiectelor. Mi-a luat vreo 15 minute. M-am hotarat sa ma duc la pauza. In drumul spre metrou s-au luat niste muncitori de mine. Dupa alti 5 pasi m-a bruscat un cersetor. Am uitat sa-mi iau ziar. Cartela de metrou imi expirase. Usile metroului mi s-au inchis in fata. Coada de la abonamente parea interminabila. Mi-am luat iar o cartela de 10. Mi-am facut vox popu', multumesc seperistilor care n-au vrut sa-mi raspunda. La bufet am dat iar de-o tipa enervanta cu 10 pe linie, care ne-a obligat sa stam cu ea la masa. Am mai cunoscut un Bogdan. Am stat 4h la Radio. Finalul zilei, apoteotic. La gura de metrou, un tip a sarit in fata mea, si-a dat pantalonii jos si a inceput sa-si faca laba.

(Ajung acasa. Vreau sa mananc. N-am paine!)

7 comments:

Zoom said...

Ultimele propozitii se leaga intr-un mod ciudat =))

Intai "Tipul" si apoi "Ajung acasa si vreau sa mananc".

Zoom said...

Si pentru comentariul asta m-am dus si am luat paine...

L said...

oricum te duceai dupa paine ;)

Zoom said...

Puteam sa mananc cozonac

*cough * cough

L said...

yeah, right, cu cascaval pane? mi-ai fi intrecut senviciul meu de ieri

Zoom said...

Maine trebuie neaparat sa mergem sa luam ceva bun. De trei zile mancam de parca suntem la regim...

L said...

dap! plec la 8.oo AM si ma intorc la tot pe la 8 PM. sa-mi iei si cioco.