Thursday, April 5, 2007

cadouri

le-am luat fetelor niste cadouri asaaa faineee, nu zic ce ca poate se uita pe blog si nu vreau sa stric surpriza. i-am luat cadou si lu sis', un joc f fain, adica, ma gandesc ca-i fain la cati bani am dat pe el, pentru ca, desi e pentru copii intre 3-7 ani, nu am reusit inca sa descifrez cele 3 pagini de reguli. am luat cadouri si pentru mine (trebuie sa mai fac pe nebuna din cand in cand), niste cercei suuuper faini, si o esarfa la fel de faina. Lu' Alex nu-i placu la inceput esarfa, dar dupa ce o purtai la gatul meu cel fain, ii placu si ei. e foarte colorata! Si pentru pielea mea cea fina imi luai un sapun cu capuccino. miroase asa bine ca-mi vine sa-l mananc.
pe seara, am fost cu dede si cu ana la teatru. la regina mama. suuper faaain. am avut asa o zi faina, desi am luat 8 la Tci si-am mers toata ziua cu rucsacu' de 5 kg in spate. sunt indragostita de viata azi :)
ps: maine plec acasa, abiaaa astept

No comments: