Wednesday, September 15, 2010

Feminitatea nu sta in lungimea parului, ci in bucurie

Nu mai stiu cum sa incep o marturisire, cum nu mai stiu nici cat sampon sa-mi torn in palma. Oricat as pune de putin, tot mi se pare prea mult. Si imi arunc ochii speriata catre oglinda, sa vad, sunt eu? Si ma linistesc de indata ce vad urechile, nasul, ochii si gura ce mi-au ramas tot acolo, cum sunt tot ale mele, cum sunt tot eu, doar ca acum nasul mi se pare mai carn, ochii mai mari, iar buzele sunt mai carnoase si vor mereu sa zambeasca.

Cand G. mi-a spus "poti in seara asta", cand mi-a dat niste bancnote de care nu mai vazusem niciodata, cand coafeza m-a intrebat de mai multe ori panicata "esti sigura ca asta vrei", cand femeile din salon isi atintisera ochii ca la circ asupra mea - si nu era greu sa ghicesc ca tipa asta e nebuna!, totul imi pare un fir dintr-o realitate pe care nu pot recunoaste. Dar cand foarfeca a inceput sa taie, cand mi-am atintit privirile spre picioare si apoi m-am uitat increzatoare in oglinda, in timp ce suvite din parul meu ce tintea spre cel Bree Van de Kamp cadeau pe gresie, am stiut ca e cel mai bun lucru pe care il pot face. Iar fericirea ca am putut sa ajut pe cineva foarte drag e extrem de dureroasa:

Cauza: iti mai zisai ca imi iau un "vehicul" beton?
Lori Modoran: super
Lori Modoran: sper ca raman si de margele :)
Cauza: si ma scot la plimbare sa vad realul
Lori Modoran: uau
Lori Modoran: si atunci iesim si la suc?
Cauza: ca n-am fost decat la interex pana acum
Cauza: asa arata
Cauza: misto, nu?
Lori Modoran: da
Cauza: thank you, thank you, thank you...
Cauza: e din aluminiu
Cauza: nu se face urat la rabla mea

(Cauza este o prietena buna, de-o varsta cu mine, care a ramas acum sapte ani paralizata in urma unui accident de circulatie. Cu cei 2.000 de euro pe care i-am primit de la G. cauza mea isi va cumpara un carucior cu rotile nou.)

Si ce mai pot insemna dupa conversatia asta ca mai multi prieteni, baieti, mi-au spus sa nu ma tund - ca feminitatea unei domnite sta in parul ei lung, pe care si-l vantura de colo-colo si sub care isi ascunde privirile galese; ca nu mai am ce sa ard cu placa dimineata sau ca nu ma mai pot juca cu o suvita de par in timp ce lucrez?

Si mai stiti ce? In toti acesti ani in care am avut parul lung, nu m-am simtit niciodata atat de feminina ca acum. Cand ma uit in oglinda, ma simt extrem de bine, puternica si feminina.

Inainte, la absolvire, cu parul putin ciopartit la varfuri :)



Si dupa, cu parul ciopartit bine :))



Multumesc G.! Si multumesc tuturor pentru vorbele bune ;)

21 comments:

ics nustiulescu said...

si eu m-am tuns, cred ca e doar cu un centimetru mai lung decat al tau. Am absolvit de ceva vreme, dar niciodata nu m-am simtit mai ... pune ce cuvant care sa aiba legatura cu "feminin" vrei tu. Cred ca stau mai drept, merg mai unduit, nu stiu, dar undeva s-au schimbat o gramada de lucruri. Parul scurt mi-a adus vreo 10 ani pierduti din viata!

Anca said...

Esti foarte draguta! :)

Lori Modoran said...

ics nustiulescu: cred ca si mie o sa-mi aduca multe schimbari tunsoarea asta.

Merci Anca, suntem! :)

Vlady said...

N-am înţeles. Cineva ţi-a dat 2000 de euro să te tunzi? Sau cum?

Lori Modoran said...

Cam asa ceva.

iYli said...

Ma bucur ca te-am cunoscut astazi. Gestul tau este extraordinar. Sper ca prietena ta sa isi revina intr-o zi. Poate o minune cereasca sau o minune adusa de catre un alt domn G care sa rasplateasca un gest de curaj ii va aduce suma necesara pentru o operatie sau orice altceva care sa o lase sa se plimbe singura. X

Lori Modoran said...

IYli, si eu ma bucur ca ne-am conversat azi.

Sper si eu din tot sufletul. Te pup

Vlady said...

Speram să spui că nu. Acum chiar nu mai înţeleg nimic... :)

Anonymous said...

Esti frumoasa. Prin gestul tau, prin atitidine, prin infatisare. Felicitarile mele!

Falvo said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

spargemonopolul said...

Esti pregatita sa faci ceva mai mult decat un tuns ?

Boicotul soferilor contra benzinariilor OMV PETROM este in plina desfasurare!, de ce nu ai aflat inca de asta ? pentru ca presa nu prezinta decat aspectele "hilare" si-l arunca in derizoriu (de ce oare nu se publica decat actiunile cu monezi ?)

Adevarul este ca miza e mult mai mare, TOATE preturile depind de pretul la combustibil, daca boicotul asta este ratat, benzinarii vor trage tare sa reduca pierderile si vor scumpi accelerat, de aici totul se va scumpi accelerat, incepand chiar cu painea pe care o punem pe masa in fiecare zi!

Ignora asta, tradeaza pe cei care incearca sa faca ceva si vei arunca si tu o lopata de pamant peste cei ramasi aici sperand ca se mai poate face ceva.

Uite o cauza adevarata! este prea mare pentru tine?

Avem nevoie de ajutor, articole, popularizare, coautori blog etc.



http://spargemonopolul.wordpress.com/

Romanii au talent said...

Sunteti interesati de un schimb de link cu
romaniiautalentro.blogspot.com
astept un comm la o postare sau prin formularul contact
Va multumesc!

Mihaela said...

Foarte frumos gestul tau bravo, parul poate creste oricand, sanatatea prietenei tale nu. Felicitari

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

iri said...

wooow cat de misto iti sta! as vrea sa am si eu curajul asta...

BlogPRogress said...

Buna ziua,
Am marea placere de a va invita la un concurs "Scrie de dragul copiilor". Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
Cu multa prietenie,
Echipa BlogPRogress

fotograf nunta roxana said...

toata admiratia pentru gestul tau!

Masaj erotic Ramnicu Valcea said...

important este sa-ti placa tie!

Ady said...

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com

Alina said...

O femeie este frumoasa atunci cand zambeste din tot sufletul

Bancuri said...

Buna ziua
Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc