Wednesday, June 23, 2010

It's time to move on

Au trecut patru ani de cand am acest blog, timp in care am alternat posturi zilnice cu prioade lungi de absenta. Am crescut mult in patru ani, am absolvit o facultate si acum inca una. Metaforic, imi spunea cineva aseara, am absolvit-o si pe a treia.

Parul a crescut de multe ori in ultimii trei ani. L-am taiat, a crescut, l-am taiat si iar a crescut. La fel ca iarba din fata blocului. Mereu trebuie tunsa, altfel se nasc balarii.

Mi-a trebuit curaj, determinare si multe zile planse. Punctul nu e usor de pus. Nu stii daca il pui in momentul potrivit sau daca il pui la locul lui. Vreau doar sa nu ma mai gandesc la asta.

Nu am putut sa arunc nimic din ce-ti arata prezenta. Sunt prea multe lucruri si amintiri. Le pastrez si incerc sa nu ma gandesc. Cand ma gandesc ajung iar intre cercuri. Si stii cum ma sufoc eu intre ele.

Mai stii si ca imi pare rau si c-as fi vrut sa fie bine. Insa ti-am spus ca nu mai pot si nu e vina ta.

PS: Cand ma vei uita, suna-ma. Voi avea mereu nevoie sa respir alaturi de tine.

Acesta este ultimul meu post pe acest blog. Nu stiu daca am sa-l sterg, sau am sa-l las in paragina. Cert este ca lorimodoran.ro ma asteapta de multa vreme. Ca multe alte lucruri noi dealtfel.

No comments: