Sunday, April 26, 2009

Back

Ultimele doua saptamani au fost geniale. In saptamana dinainte de Paste am fost la Bruxelles, intr-o vizita de documentare la Parlamentul European (organizata de Alianta Liberalilor Democrati din Europa - prin Adina Valean si CJI). Alaturi de inca 80 de tinere din Danemarca, Germania si Anglia am participat la conferinte, workshopuri, intalniri cu europarlamentari si jurnalisti acreditati la Bruxelles. Am revazut Piata Mare, "The Pipi Guy", am salivat langa fantanile de ciocolata si am incercat sa mananc carpacio. Mi-am facut noi prietene, pitzi Gio si pitzi Alexandra, cu care m-am distrat pe seama parului nemtoaicelor (un par extraordinar ce-i drept, carliontat si blond natural). Da, am baut si bere, apple bear. Si am inteles de ce vrea Elena Basescu la PE. E incredibil de sclipicios si plin cu barbati frumosi imbracati la patru ace.
Piata Mare

Sala de conferinte ALDE, Parlamentul European

Multumita Laurei, care a prins momentul, se vede ca am stofa de politician.

Fetei lu' tata o sa-i trebuiasca un gps.

Minunatia carpacio.

A urmat vacanta de Paste, acasa, in Motru (foarte verde si curat), cu chefe si gratare. Desi ne-au dezamagit anul trecut cu gratarul de la Glogova, cand am mancat carne semi-cruda, Bogdan si Andrei si-au luat revansa anul acesta. Au gatit exceptional. Iar cheful de la Buni a fost cel mai tare din ultimii ani. (Nu ma laud, doar vreau sa consemnez, desi stiu ca ma invidiati.)

Ps: Un update cu poze mai tarziu.

1 comment:

Retete culinare said...

arata foarte bine minunatia carpacio