Tuesday, January 6, 2009

Cum mi-am petrecut sfarsitul anului

Dardaind. Asa cum n-am mai dardait de ani de zile. Dar am dardait cu stil. La munte adica. Intr-o cabana (de fapt casa) foarte draguta, care ar fi trebuit sa fie incalzita - asa ni s-a zis, insa cand am ajuns acolo in mijlocul camerelor tronau inghetate si ele, niste mici calorifere. Nici dansul (a se citi topaitul), nici votca(-cola) nu ne-a prea ajutat sa ne incalzim. A esuat si metoda corp la corp. Prima noapte din an am dormit-o cu gecile pe noi, infofoliti in sacul de dormit. A doua zi, am primit intariri - inca vreo 2 calorifere electrice si am reusit sa incalzim camerele. Trecand peste frigul din casa si de afara, a fost fain. Am facut gratar in miez de noapte (afara!), am baut vin fiert, ne-am dat cu ligheanul printre pomii din livada gazdei, ne-am batut cu zapada, am dat si-o fuga prin Bran, iar la intoarcerea acasa ne-am procopsit cu-o ditamai raceala. La anul o sa ma plang de caldura, de pe una din plajele carabiniene. Asa mi s-a promis :D.

No comments: