Tuesday, August 26, 2008

Iarna vrajbei mele

Ethan Hawley este vanzator in fosta sa pravalie. Are o sotie si doi copii care se plang neincetat de lipsa banilor. Ii lipseste un capital pe care sa-l investeasca. Eu sunt student in ultimul an si ma plang de chirie, intretinere si lipsa banilor pentru un master in strainatate. Imi lipsesc un an, doi de experienta, engleza avansat si permisul de conducere. Ce am in comun cu Ethan? Jobmarurile (cosmaruri cu joburi), eu ma vad impartind pliante la Universitate, iar Ethan se vede pentru totdeauna vanzator in pravalia care odata fusese a sa. Ethan se gandeste serios ca ar putea sa jefuiasca o banca, iar eu ma gandesc ca as putea devin pitzipoanca (adica sa-mi gasesc un finantator, se poarta). La el, pana la urma, portita se deschide, prin doua usi chiar: prietenul sau, betivul Danny ii "daruieste" singurul teren din oras pe care se poate construi un aeroport, iar proprietarul pravaliei Marullo pleaca in Italia si ii lasa lui magazinul. Eu vad portita, o stiu, dar a dracu de usa daca vrea ea sa se deschida.

Pana sa ma hotarasc eu s-o fortez sa se deschida, mai plec o saptamana la mare. Tot cu ANT-ul.

No comments: