Wednesday, August 13, 2008

Se poarta lenevitul

Am o lene incredibila sa fac orice. Inclusiv sa stau degeaba. Totusi, dupa un aproape plin pahar de Timisoreana, mi-am reunit fortele special pentru fanii blogului meu - pe care ii salut pe aceasta cale.

Sunt acasa in Motru de fix douj' de zile. M-am ingrasat ingrozitor (a se citi vreo cinci sute de grame), ca deh, mananc mai mult de trei mese pe zi si am fix doujsiceva de zile de abstinenta sportiva. O dimineata obisnuita incepe pe la ora 11.30. As dormi mai mult bineinteles - nu va indoiti ca n-as avea asemenea capacitate - daca soarele n-ar rasari de la Rasarit si nu ar bate la mine in terasa si nu s-ar face o caldura in camera de 40 de grade, ori daca mult iubita mea sora sau mult iubita dadaca a lu' sor'mea, ori mult iubita mea mama, ori un alt mult iubit alt membru al clanului n-ar deschide usa cu putere. Zgmomotul asta dureros de pat lovit de usa, e desteptatorul meu in fiecare dimineata. Si nu lipseste nici traditionala: tu nu te mai trezesti astazi?

Dupa ce reusesc sa ma trezesc de-a binelea si sa ma ridic din pat, ma duc la baie sa ma spal impreuna cu sora-mea pe dinti. Copil din ziua de azi, ce vreti, ii place sa se spele impreuna cu mine pe dinti. De obicei, imi periez dintii doar 2, cand sunt in toane bune 3 minute; de cand sunt acasa ii periez cel putin 5 minute si corect, sa fiu si eu un bun exemplu pentru sora-mea. Daca reusesc sa-mi dau si cu apa pe fata dupa ce ma spal pe dinti, ma duc repede sa-mi fac un 3 in 1. Daca nu, ma mai tolanesc un pic pe canapeauna din sufragerie si ma uit la Spioanele.

Stau pe canapea pana cand gradul de foame e mai mare ca ala de lene. Atunci ma ridic si ma-ndrept spre frigider. Ma inunda un val de bucurie in tot corpul cand vad trei feluri de mancare gatita.

Dupa masa, ma mai odihnesc nitel. Eventual, in timpul asta ma uit si la desenele mele preferate, Copiii de la 402. Sunt ultimele mele momente de liniste. Urmeaza cosmarul, sa o conving pe sora-mea sa-si faca temele pe vacanta. Pentru ca in majoritatea cazurilor nu vrea, trebuie sa o oblig. Copilul obligat sa faca teme e un copil tafnos si razbunator. El face propozitii de genul: porcul e imbelsugat, ursul e imbujorat, pagina e alba. Mi-e ciuda, eu cand aveam 7 ani nu stiam sa fac mishto in halul asta de cei mari. Daca scrie cel putin trei exercitii la mate si trei la romana o las pe afara, daca nu, ma trage putin de par si iese singura afara. Cand ma enervez, iau cheia de la usa si o ascund. Incerc sa fiu mai calma, pentru ca de doua ori am uitat unde am ascuns cheia.

Pe la 5-6 mananc iar si bag si un somnic de infrumusetare. Pe la jumatatea visului, ma suna Laura si ma trezeste sa ies in oras. De obicei e nervoasa ca se cearta cu sora-sa. Si cand e nervoasa si cand nu e, Laura vorbeste mult. Uneori o ascult, alteori nu.

Sunt seri in care ni se alatura si gasca. Azi a fost prima seara in care am baut si eu bere cu ei. Am baut in cinstea minerului, ce vreti? Mentionez ca am fost cuminte si nu am distrus nimic.

Sunt totusi zile in care sunt activa. Ies sa cumpar paine sau merg la masaj. La tenis? Nu, nu merg. E cald, e soare si n-are pofta chef.

3 comments:

Anonymous said...

"mi-am reunit fortele special pentru fanii blogului meu - pe care ii salut pe aceasta cale."
Si noi te salutam.

"am fix doujsiceva de zile de abstinenta sportiva."
Mai pune si tu mana pe o ... gantera.

"tu nu te mai trezesti astazi?"
Asa imi faceati si voi mie!

"Incerc sa fiu mai calma, pentru ca de doua ori am uitat unde am ascuns cheia."
Sechestrare?

"Bag si un somnic de infrumusetare"
Baga 2,3 pe zi, urato.

>:)

L said...

"tu nu te mai trezesti astazi?"
Asa imi faceati si voi mie!

Da, dar uiti ca eu sunt in vacanta si imi permit sa ma trezesc tarziu. In restul timpului ma trezesc la 7,8, de multe ori la 6. Pe cand tu erai intr-o permanenta vacanta. Si inca esti. Cah.


"Incerc sa fiu mai calma, pentru ca de doua ori am uitat unde am ascuns cheia."
Sechestrare?

Aproape.


"Bag si un somnic de infrumusetare"
Baga 2,3 pe zi, urato.

Pe langa tine sunt Miss Boboc.


ps: cred ca vroiai sa spui racheta, nu gantera.

Anonymous said...

Domnisoara Boboc, nu ma refeream la racheta. :D Si nici la gantera...