Thursday, November 22, 2007

Lista pentru Mos Craciun

Puisorul cufurit mi-a amintit ca vine Craciunul si ca nu m-am hotarat inca ce sa pun pe lista (inceputa de acum 4 zile) cu "vruturi" (de la eu vreau).
Pana in seara asta am vrut un instalator, sa vina sa-mi monteze masina de spalat, ca ma saturasem (a se citi lefterisem) sa-mi cumpar bluze cand nu aveam curate; noroc cu pritenul Ralucai - care-i multifunctional (Ps: ador baietii astia). Da, e greu sa suni un instalator.
Al doilea pe lista este, si acum devine cap de lista, un desfacator de conserve. Am un laspus in a-mi aminti firma mea preferata de conserve de peste, dar nu-i suport, ca n-au cheita ma. Niste idioti! nu se gandesc si ei ca mai manaca si fete conserve de peste, cum pot sa treaca ele, cu muschii lor de gaina, de fierotenia aia pe post de ambalaj?
Apoi vreau de la o persoana foarte speciala (da, stiu ca n-are grad de comparatie), ca sa ma motiveze s-o citesc, Etica protestanta si spiritul capitalismului. Stiu ca am multe carti necitite, dar ar fi fain s-o am si pe asta si, si mai fain, ar fi s-o si citesc.
De la mama vreau niste mancare gatita. Orice. Mancare gatita sa fie. Si de la tata vreau sa nu ma mai laude atat (degeaba).
Iar ce vreau de la mine? E nevoie d-un post separat.

1 comment:

Janelle S said...

Hi, great reading your blog