Friday, October 26, 2007

Sex si post sex

Asa-i ca asta-i un titlu incitant? Am o problema cu titlurile posturilor. Nu stiu niciodata ce titul sa pun. Si sa le las fara, nici asa nu-mi place. E ca si cand mananci friptura fara garnitura. O sa le pun asa, anapoda de-acu' incolo. Da, imi pare rau, dezamagesc.

Azi am colindat vreo 2h prin blogosfera si am observat urmatoarele:
1) bloggeritele se plang. Se plang de orice, de catel, de purcel, de frigul de afara, de unghia rupta, de noua crema anticelulitica. Dar mai ales, se plang de barbati. Barbatii sunt niste creaturi ordinare, care nu ne inteleg, nu stiu sa faca (tandru) dragoste, nu ne dau suficienta atentie, nu sunt deloc spontani sau romantici. Sa nu mai vorbim de faptul ca adorm ca nesimtitii dupa.
2) majoritatea vor sa aiba un blog serios, informativ.
3) multe bloguri sunt doar de-ncrezut la lume. Oameni care n-au nici in clin, nici in maneca cu scrisul(corect), posteaza poze si comenteaza emisiunile tv doar sa se afle in treaba.
Mie-mi plac blogurile despre nimic.

2 comments:

Rrarresh said...

cateva exemple de bloguri de femei frustrate !:))

L said...

nu le-am notat, din pacate