Thursday, October 25, 2007

Supernatural


Am intrerupt seria Prison Break ca sa ma uit la Supernatural. La inceput nu mi-a placut, - mi-a fost recomandat de prietenul meu, - mi s-a parut slabutz si prost regizat. M-am uitat la doua episoade mai mult obligat-fortat pentru ca s-au uitat fetele. M-am (re)indragostit de Sammy (Jared Padalecki). Adica de Dean din "Gilmore Girls". (Am poster cu el in camera mea de la Motru, de cand eram innebunita dupa GG.) Filmul e o drama-fantasy-mistery-horror; doi frati pleaca in cautarea tatalui disparut si vanaeaza tot felul de spirite, demoni si creaturi care le ies in cale.

4 comments:

Rrarresh said...

foarte gay!:)) Cum ai ajuns la blogul meu? Tu ce am esti?

Anonymous said...

pai si pana la urma ti-a placut sau nu? :yuck:

L said...

cand am ceva timp liber si sunt prea obosita sa fac altceva sau n-am niciun alt film, imi place. e prost, ba bun :D

L said...

* da bun