Saturday, May 5, 2007

fragmente de ieri

Ieri am avut picioarele cu 6 cm mai lungi. S-au simtit bagate in seama si apreciate. Am cunoscut 2 tipi. Destepti, dar nashpa la caracter. Din cauza testului pe care trebuia sa-l dam ieri (DAR LA CARE A UITAT PROFA SA VINA!) am pierdut intreaga zi, inclusiv seminarul de sociologie. Am avut nervi. Mari. I-am dorit profei (si inca ii mai doresc, pana cand ma vad intrata in examen) sa nu mai aiba orgasme toata viata ei. Pe seara am fost in Club A (la seminar) si in Fire (la bere). Am venit acasa pe doua carari (din cauza sandalelor cu toc). N-am nimerit o carare bine si mi-am sucit iar vena :((. Pana spre dimineata am meditat (da, insomnie, caah!)si-am exersat ce-am invatat la seminar. Laura e in cetatea de piata plus cetatea civica. Andra e in cetatea domestica. Otilia in cea a renumelui plus domestica. Pe Alecsi n-am putut sa-i ghicesc. Si nici pe mine. Pacat ca nu s-a inventat Ceatatea Lenei.

No comments: