Saturday, May 12, 2007

BCR sux!

Am ramas fara provizii si am zis ca ma duc la cumparaturi. Toate bune si frumoase, doar ca nu mai aveam bani cash. M-am dus la bancomat sa scot. Bancomatul BCR de la mine din cartier nu merge. Buun, ma duc la BRD. E out of money. Ei asta e, merg la Cristim si platesc direct cu cardul. Am pus cat am putut in cos, apoi am stat la o coada imensa sa platesc. I-am intins cardul vanzatoarei. "Cardurile BCR nu merg!". A fost mai mult decat penibil, vanzatoarea a trebuit sa-mi anuleze bonul si eu a trebuit sa plec fara nimic ( degeaba nu a vrut sa-mi dea). M-am dus la Universitate la alt BRD, error! Si cica pana luni 14 mai nu merg cardurile BCR! Si eu ce sa fac pana luni?! O sa mor de sete si de foame!!

later edit: pe site-ul BCR nu scrie nimic. Info utiliare din ziare nu le citesc. S-a scris ceva si-s singurul muritor (la propriu!) care afla tarziu??

No comments: