Sunday, July 15, 2007

Spune NU Mc-urilor!

E oficial! Ii urasc pe astia de la McDonald's. De fiecare data cand mananc la Mc, imi jur ca e ultima oara cand intru acolo. In afara de cartofii prajiti nu-mi place nimic de la Mc. Sunt niste rahaturi sintetice si pline de grasimi. De obicei, intru la Mc cand sunt pe fuga si nu e niciun alt fast-food in drum si tot cu timpul gandul de a-mi cumpara doar o portie de cartofi prajiti. Dar vanzatorii aia sunt niste idioti: "Nu doriti si un suculetz langa cartofei?" si eu ma gandesc: "Hmmm, o sa mi se faca sete dupa ce mananc cartofii, afara e cald... Mdaa, vreau si un suc." " Si nu doriti si un bigmac, un royal cheese, sa fie meniul complet?" si parca ma loveste o foame instantaneu si zic: "mda, dati-mi mai bine niste aripioare picante". Abia cand vad tava din fata mea plina realizez ca am cumparat triplu decat am vrut. Si ma enervez pana peste cap. Iar cand mai aud si "un desert, o placituntza langa nu doriti?" imi vine sa le dau cu tava in cap!!

No comments: