Wednesday, June 27, 2007

In sfarsit imi merge calculatorul. Acum pot sa ma plang si online ca sunt tunsa groaznic. Azi dimineatza asa un par fain aveam, lung si cu volum si orice hairstilist ar fi fost flatat sa-si bage foarfecele in el. Acum saracul e ciopartit pana la umeri, dupa moda de acum 20 de ani, adica filat, fara volum si fara niciun dumnezeu. Cum ma uit in oglinda ma bufneste plansul instantaneu. E ca si cum ti-ar fi murit prietenul imaginar. Eu n-am cum sa stiu cum e sa-ti moara prietenul imaginar, pentru ca n-am avut niciodata unul, dar banuiesc ca e tare nashpa, cam tot asa cum ma simt eu acum. Ca sa nu ma deprim si mai rau am iesit afara. Cu parul prins bineinteles! Am fost in bodega. M-am intalnit cu niste prieteni si cu amicul meu Aldea, care tot nu vrea sa ma ia de soatza, dar cica se mai gandeste. Doar eu (si Andra) pot sa ma imbat si sa-mi fie rau din 2 beri. Nu vreau sa mai vad bere cateva saptamani.

No comments: